Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Sep 2024 10:58:58 +0300

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 1711371/06242 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Raadi alev, Rähni tn 2, Tartu maakond, 
Tartu vald, Raadi alev, Rähni tn 2 (Üksikelamu, Kõrvalhoone) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Imbväljak on rajatud maantee (3 
Jõhvi-Tartu-Valga tee) kaitsevööndisse. Imbväljakust 60 m raadiuses tekib 
kitsendus ehk nimetatud alas ei tohi olla ega rajada joogiveekaevusid.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27103309>  (menetlus nr: 
99981), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (ERGO NÕMME) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister